lördag 4 oktober 2008

Lördag

Alla mina grabbar (Melker,Nick och Frazze) ligger fortfarande och sover. Nick´s tur att sova ut på morgonen, jag lääängtar tills imorgon då det är min tur...zzzz! Inatt har guldkornet vaknat för välling kl:04 och sen kl:08...så jag ska väl inte klaga direkt, han somnade igår kl:19, så han sover juh väldigt bra faktiskt!

Nu ska jag ta tag i städningen utav köket och hallen, dom var här och tapetserade igår så det är damm överallt men supersnyggt blev det! Härligt fräscht med vita väggar (tidigare rost och blått...huvaligen!) Snart kommer syrran hit och hälsar på....hon ska ha semester...tror hon!
Oj oj oj om hon visste hur mycket hon kommer få jobba, hon kommer nog längta hem efter nån dag bara...hi hi hi!!

Idag ska Melker på Lovis kalas, det ska bli kul, han har längtat hela veckan lång!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hur var kalaset? Hookade han upp med nån tjej?