torsdag 13 november 2008

Göt La Borg

Nu är vi äntligen framme i Götet, tågresan hit gick jättebra, Melker somnade vid ca halv sju på kvällen och vaknade sen igen vid halv sex...han är så snäll. Han tyckte det var lite läskigt när konduktören pratade i högtalarna men det var endast då han blev lite kinkig.





Aranya mötte upp mig och Melker på centralen, hann med lite shopping innan vi åkte hem. Ett måste när jag är i Götet är Balders Hage, min favvo inredningsaffär. Affären är inte stor men jag skulle kunna gå där i timmar och klämma och känna och förståss ruinera mig själv. Jag handlade dock inte upp hela affären utan bara en prydnadssak till Melkers rum, ett M som är i stål som jag dock ska måla om sen när jag kommer upp till norr.

...Nicole visar upp mitt inköp.

Nu ska vi käka middag, ris och lövbiffgryta med ett glas rött.

Gött!

Kram
C

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nicole är sötsötsöt. Faster Malin saknar henne mé!

Anonym sa...

Melker vi läääängtar, du kommer väl snart hem

hälsningar till er alla

farmor & farfar

Anonym sa...

Melker nu har Ann-Mari åkt till A-jaur,så nu börjar jag också längta efter dig,och mamma din också,förstås.
massor med kramar från mommo