söndag 8 mars 2009

3-rätters middag...

...tillagade JAG igår (okej Nick hjälpte till litegrann...men ba lite). Bildbevis till dom som tvivlar på mina kockkunskaper :)

Förrätt: Toast Skagen
Huvudrätt: Vitlöksfylld fläskfilé med potatisgratäng
Dessert: Banan och Daimknäck med vaniljglass
Dryck: Chill Out Chardonnay

Melker har blivit riktigt rörlig av sig, än går det inte framåt men väl bakåt både när han sitter i gåstolen och ligger på mage. Placerade honom vid den gulprickiga leksaken och nån minut senare så har han tagit sig såhär långt bak

3 kommentarer:

Anonym sa...

JAg tror vissT på att du har lagat den maten ....DEN DAGEN DU BJUDER MIG PÅ DET !!!!!! MAli

Anonym sa...

ja nog vet jag att du kan,bara du vill!det ser riktigt gott ut

Anonym sa...

Gotti-gott, kom hit och laga åt oss!
Ser verkligen fint ut
Vi leker med Melker under tiden.