måndag 16 mars 2009

8½ månad

...fyller Melker idag!
Hade tid på BVC idag för vägning och mätning men barnmorskan kom aldrig (???!!) Så efter att vi hade väntat i 20 minuter så tog jag saken i egna händer och vägde och mätte själv och gick därifrån.....ååååh vad jag hatar när folk inte passar tider!!! En påminnelse till er därute som inte heller är så bra på att passa tider:
Att inte passa tiden, är att slösa med andras tid - precis som att det vore ens egen!
Så så, nu har jag fått avreagera mig lite :-)
Melker vägde iallafall 10 960 gulliga gram och mätte 77 cm över havet.

I helgen fick Melker smaka mjukbröd med leverpastej på, bedöm själva om Ni tror att han gillade det :
Han har blivit jätteduktig på att klappa händerna
Bild från imorse när han och Frazze lekte

2 kommentarer:

Anonym sa...

Allstå...jag tyckte just att han såg så mogen ut ! Inte undra på - 8 ½ månad är så moget så he ä int sant ! Guu vad han ser ut att sakna sin "nanny" moster Malin !
Eller hur , visst gör han väl det , va??? Visst gör han !

Anonym sa...

Mmja, mmjoo kanske lite...