onsdag 15 april 2009

Favoritleksaker just nu:
skohornet & måttbandet

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Carro med familj!

Jag håller med om att det är något fint som ni gjort du och Nicke.
Han ser ut att vara en busig liten kille med glimten i ögat. Jag hoppas att vi får träffa honom och er i sommar i Arvidsjaur. Min och Åsas fam tänkte efter A-jaur dra upp till Käymä några dagar. Vi tänkte försöka få med oss Sussie och Pärra också. Det vore ju kul om ni också for dit i samma veva.

På fredag drar jag ner till våren i söder - Norrköping. Jag + 8 tjejer (kvinnor??!!) till ska sjunga med en kör i från staden tillsammans med Sarek. Vi har gjort en konsert här hemma med dem och nu är det Norrköpingsbornas tur att få höra Sareks vackra visor och sköna musik.

Ha det skönt. Kusin Anna S

Anonym sa...

ja tänk,ibland behövs det inte så mycket

Farmor och farfar sa...

Han börjar väl snart att dresera Frazze???

Puss och kram

mormor sa...

nu väntar vi på nya kort på lill-älsklingen,kram