söndag 31 maj 2009

Helgen

Vi har haft suuupernajs väder hela helgen...skööönt!
I lördags var vi på barnkalas hos Agnes (Nicke´s kompis dotter) som fyllde 2 år.
Melker fick gröt och vi andra fick mumsa god tårta och kaffe.
Ljusskygg typ!!!:
Grabbarna myzer innan läggdax:
Senare på kvällen fixade jag iordning balkongen och så käkade vi middag där

Härligt med kvällssol på balkongen!


Idag har vi firat morsdag, mina presenter:
  1. Sovmorgon till kvart över 10 (!!) LYX!!
  2. Massage (ska ringa imorron och boka in tid) JIPPIE!!

Vid lunch packade vi picnic-väskan + mamma i bilen och åkte ut till Hertsöträsk och grillade och myste på i det vackra vädret

Världens bästa mama:

...som firades med bubbel, presentkort, wienerbröd och nykokt kaffe:

Frazze får pussar och gotta av mommo
Coola snubbar i sina solhattar

Maman med dom vitaste bena söder om Svalbard

Skogsmulle

Efter skogen åkte vi och firade Nicke´s mamma, där blev vi bjudna på grillat och gräddtårta...mums!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan ju tro att du är den nya James Bond jr i din fräcka hatt och glajer, träffat din kusse Lovis men hon var lite blyg för gamle jag.

sigvard sa...

Jag är inte anonym men gaggig har glömt hur man ska fixa alla meddelanden gör ett nytt försök.

Moster Malin sa...

11 månader ! Grattispussar till min favvokille !

mor-mormor-svärmor sa...

Fin bild på grabbarna och tack för en trevlig dag.