lördag 13 september 2008

Hej svejs...

Idag har jag varit på resandefot hela dagen... Å vet du... Jag har varit utomlands för första gången... Det är sant....

Mamma skulle på IKEA & Pappa på Alko i Finland... Konstigt ställe Finland, kändes som att åka tillbaka i tiden... Eller, det blev som svartvit film... Å dåligt väder??? När vi passerade gränsen hem igen kom färgseendet tillbaka... Konstigt???!!!

På IKEA åkte jag i vagnen med pappa i flera timmar, som tur var fanns det ett rött band i vagnen som jag kunde roa mig med... Mamma & Pappa tyckte jag var jätteduktig. Grinade inte en enda gång faktiskt...!!!???? Okej då en gång, men jag var nedrans hungrig... Gills inte...











Storebror Frasse har också varit duktig i veckan... Han kom hem med mat till oss. Det är bra tycker jag för jag äter ganska mycket... Storasyster Ebba är förtidspensionär... hon sover mest...












1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.