onsdag 10 september 2008

Från Trollmor till DaBuzz...

Ikväll är det Idol, som jag har väntat, även fast jag mest sitter baki kudden och skäms så tycker jag ändå det roligaste är uttagningarna då man får se alla som gör bort sig etc. Jag tror det skulle vara från Luleå idag oxå eller var det imorgon?
Anyway...jag har lessnat på att sjunga "Trollmor" till gullet (tror faktiskt Melker är ruggit less att lyssna på den oxå speciellt eftersom jag nu har börjat hitta på nya texter och versioner till den).
Men så såg jag denna kvinna på Idol:
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.601480&renderingdepartment=2.19545

.....så nu imiterar jag henne istället och snacka om succé, Melker diggar det stenhårt!!
Han viftar med armar och ben så hårt så han nästan faller ur babysittern...förstår väl jag det, en annan är juh som värsta Madonna både röst- och dansmässigt när man väl sätter igång!
K´rå kanske inte direkt men int´långtifrån ;-)!!

Kolla in sötnosen när han "rockar loss" till morsans "skönsång":












Kram C

1 kommentar:

Anonym sa...

visst visst! "skakar loss till morsans skönsång " ELLER SKAKAR HAN AV RÄDSLA??? Det har du inte tänkt på , va?
Nu är jag så sjuuuk av saknad av den lille gossen...
Kram Syster /Moster