torsdag 18 september 2008

Melker har somnat just så jag måste skynda mig att skriva innan han slår upp sina blå.
Veckan har gått fort har den inte det?!
Redan fredag!
Skönt tycker jag, jag gillar fredagar...när man jobbade så var det ju för att man skulle vara ledig i några dagar men även nu fast jag går hemma och skrotar hela dagarna så äré nåt speciellt med fredagar, det är jag väl säkert inte ensam om att tycka heller?
Nåväl vad har hänt i veckan?
Jo, vi har varit på middag hos Jessica och Lovis,










Vi blev bjudna på jättegod tacogratäng...jag tror faktiskt det var första gången jag åt det, hur har jag kunnat missa en sådan god maträtt, jag som älskar allt som har med taco att göra? Det var verkligen jätte, jättegott och enkelt är det och göra oxå, så ikväll ska jag testa om jag har kockkunskaper nog att slänga ihop den rätten själv.
Lite mer bilder från veckan:

..på väg till tvättstugan


Man kan tro jag kör runt med
en brunbjörn i vagnen....










Melker "chillar" i soffan












Malin förresten, winecooler´sarna som vi drack "back in tha days" hette Club Passion!
/C

Inga kommentarer: