torsdag 18 september 2008

Inte lätt att vara labrador...

Min hund lider av någon sorts ADHD, detta visar sig speciellt när JAG går ut med honom. När Nick promenerar med honom så är han så väluppfostrad så det är nästan inte sant!

Detta är Frazze´s uppgifter - TROR HAN - när vi är ute och går:

- Hälsa på PRECIS alla vi går förbi, han har ett "kontaktnät" så det är utav denna värld, han känner precis alla, människa som hund!

- Kissa på V.A.R.T.E.N.D.A träd, stolpe, kvist, pinne...ja bara det står upp och mäter 50 cm ovanför marken.

- Dra vagnen, han tror att jag är oförmögen att göra det själv.
(Funderar starkt på att sätta på han en sele, sätta fast honom i vagnen, köpa mig själv en ståbräda och låta hundskrället dra mig, Melker och vagnen genom skog och mark.)

Det är TUR att han är världens finaste och att jag älskar honom såååå mycket...annars hade han fått flytta hemifrån...lätt !!










/Morr från C

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fraggel är söt ....men väldigt annorlunda... Kanske är han inte riktigt ...öhh- RIKTIG???

Anonym sa...

PS. Vilken fin uppdatering på eran hemsida. Väldigt mycket finare minsann. Puss / Malin

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.