fredag 22 maj 2009

Igår var vi förbi hos Lovis där altanbyggande pågår för fullt, kvinnorna hade hoppats på arbetsfridag men icket, dom fick hugga i med arbetshandskarna dom mé:

Lovis vill "sööölaaa Mekkeee":
Sötnos:

Idag har vi varit ute i skogen och promenerat, Melker fick sitta på Nicke´s axlar och det var kul
Bark-pillning, oxå jättekul:
Nyvaken:
Jag drack mitt kaffe på en sten för att "skydda" mig från dom "livsfarliga" myrorna på marken, som det fanns trilijoner av:
Ja jag vet, jag måste ta och skärpa mig med min rädsla för äckliga småkryp, för jag vill INTE att det ska smitta av sig på Melker sen när han blir äldre.
Kvällen avslutades med go´middag hos svägerskan.
Opps...nu blev jag just serverad ett glas vitt, så nu ska jag stänga av datorn och gå och sätta mig framför tv´n.
Kram
C

3 kommentarer:

Insektsfobi sa...

Det ser ut som att det är en myra som kryper i håret på dig ....

Anonym minsann sa...

Vilken vacker familj ni är . inte undra på att ni har en sån söt son. Fast han har många likheter med sin moster . Det har du säkert fått höra många gånger?!

Cajza sa...

-Mäh´guuuu va lik Melker ä sin moster...precis hennes färger å allt!!
Ja alltså det får vi nästan höra varje dag!!